torsdag 22 november 2012

Torsdag kväll.

Idag har det varit ganska tufft med massor av väntetider. Åkte hemifrån kl 7 i morse för inskrivning på Ängelholms sjukhus inför operationen på tisdag. Först var det en jättetrevlig sköterska sen blev det till att vänta på nästa möte som var en av läkarna som ska operera mig. "Yes" det kändes ju bra  jag kommer nog hem ganska tidigt ändå, alla besöken skulle ta ca 3 timmar.Sista mötet var med narkosläkaren han skulle komma ner så fort han kom ifrån avdelningen......
Tiden gick och jag börja bli hungrig och grinig.. ut till fiket o lite mat i magen o sen in igen.
Efter 1,5timme kom han pigg o glad. Jippi tänkt jag då hinner jag hem o käka med Love innan han ska sova men NEJ!!!
Narkosläkare ville ha ett EKG på mig också. Vad händer då? Jo, de som skulle ta EKG hade lunch och skulle komma tillbaka kl 13,00.
Jag fick tagit mitt EKG och kom hem till ett tyst hus och en sovande Love.
Två knäckemackor och en kall Öl ikväll är inte en fel avslutning på dagen,
Snart sovdax och ladda för morgondagen.
Ha en skön kväll. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar